W odpowiedzi na wasze zaangażowanie i mnóstwo pytań po raz kolejny umówiłem się na rozmowę z Tadem Witkowiczem. Tematów do obgadania jest mnóstwo ale czasu mało. Jeśli będziecie bardziej aktywni wprowadzę nowy cykl spotkań z Tadem na skype, będziemy się częściej spotykać i odpowiadać na wasze pytania.
W tej rozmowie skupiamy się na kliencie a konkretniej w jaki sposób do niego dotrzeć.
Czy kupiłby Pan jeszcze raz? Można dojść do wniosku że jeśli udało Ci się coś sprzedać, to możesz zapomnieć o kliencie. A teraz się zastanów, ile energii kosztowało Cię zdobycie tego klienta i jeszcze raz to przemyśl.
Jak często zapominamy o PO sprzedaży? Przecież to dużo nie kosztuje a tak wiele może wnieść do Twojej firmy. Wystarczy prosty telefon z zapytaniem: „Czy płytki które u Pana położyłem dwa tygodnie temu dobrze się trzymają?” Czy to tak wiele?
Podobno 80% przychodu firmy stanowią klienci powracający, być może. A jak jest z tym u Ciebie?
► Kamil Cebulski ▬ http://bit.ly/2bz0Jrt ► FACEBOOK ▬ http://bit.ly/2aYvYrX
► SUBSKRYBUJ ▬ http://bit.ly/_subskrybuj
► Kup Koszulkę ▬ http://bit.ly/2bz19hz
► Coś do poczytania. Moje Książki !
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Biznes w kraju dziadów ▬ http://bit.ly/biznes-w-kraju-dziadow
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Myśleć Jak Milionerzy ▬ http://bit.ly/myslec-jak-milionerzy
▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Efekt Motyla ▬ http://bit.ly/_efekt_motyla
► Więcej na Kontestacja.com ▬ http://bit.ly/Kontestacja
Dodaj komentarz