Własna firma Call Center – Karolina froń | #437

► Pobierz mp3 ▬ http://www.kontestacja.net/audio/4/KS_2018-11-01.mp3

Karolina Froń. Od 10 ego roku życia wiedziała że będzie zajmowała się biznesem, Jako młoda dziewczyna zajmowała się sprzedażą wielu produktów w sprzedaży bezpośredniej. Przez jakiś czas pracowała jako zarządzająca Call Center nabierała doświadczenia. Zakładając własną firmę, przeprowadziła rekrutację 140 pracowników w 2 miesiące. Obecnie obsługuje samodzielnie sprzedaż usług sieci komórkowej.

➡ Kiedy zaczęłam sprzedawać?
➡ jak szukałam pomysłu na własny biznes?
➡ Jak udało mi się założyć Call Center?
➡ w jaki sposób wyrobić renomę na rynku Call Center?
➡ Dlaczego praca prezesa Call Center jest dla mnie pasją?

Wolności i sukcesów

Kamil Cebulski

Strona główna

Strona główna

Mój Facebook:
https://www.facebook.com/KamilCebulskiPL

Mój kanał YouTube:
https://www.youtube.com/user/thekamilcebulski

1 komentarz

  1. Konferencje

    CC to ludzie. Jakość, cele, wszystko zależy od nich. Jeżeli zespół nie jest odpowiednio zmotywowany to osiągnie identyczny wynik na zimnej bazie i cieplutkich lead’ach. Trzeba mieć „nosa” do ludzi.

Dodaj komentarz