Obsługa klienta, ważnym składnikiem marketingu – Bartosz Langa | audycja #349

► Pobierz mp3 ▬ http://www.kontestacja.net/audio/4/KS_2017-11-04.mp3
Przedsiębiorca, szaman Marketingu w firmie balanGO.pl. Swoją wiedzę zdobywał i testował na własnej skórze w firmach, w których jest wspólnikiem Project Steel i Axidro.pl. Obecnie skoncentrowany na kwestiach marketingu i budowania marek. www.balanGO.pl
► Kamil Cebulski ▬ http://www.kamilcebulski.pl ► FACEBOOK ▬ http://fb.me/KamilCebulskiPL

► SUBSKRYBUJ ▬ http://bit.ly/_subskrybuj

► Coś do poczytania. Moje Książki !

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Biznes w kraju dziadów ▬ http://bit.ly/biznes-w-kraju-dziadow

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Myśleć Jak Milionerzy ▬ http://bit.ly/myslec-jak-milionerzy

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Efekt Motyla ▬ http://bit.ly/_efekt_motyla

► Więcej na Kontestacja.com / pobierz mp3 ▬ http://bit.ly/Kontestacja

1 komentarz

  1. Piotr

    Super wpis 🙂 Sam pracowałem kiedys w obsłudze klienta, więc dokładnie wiem jak ważny jest to czynnik 🙂

Dodaj komentarz do Piotr Anuluj