Wywiad przed Futuro Campem

Zostałem zaproszony przez organizatorów Futuro Campu, abym do nich podjechał i coś opowiedział. Z tej okazji złapali mnie na lotnisuki i zrobili krótki wywiad zapowiadający imprezę. Myślę, że wam się spodoba.

[youtube]3arjn8oEYtg[/youtube]

3 komentarze

  1. Łukasz Cybul

    Kamil, cholera, uważaj następnym razem! W 9:30 próbujesz schować telefon do kieszeni, ale nie trafiasz, upada on na podłogę. Słychać doskonale ten przeraźliwy krzyk posadzki uderzonej znienacka Nokią. Czy to była nieśmiertelna 3310?! 😉

  2. Paweł

    Cześć Kamilu,

    Sympatyczny, ale i ciekawy merytorycznie wywiad.
    Ja sprzedaję kursy językowe on-line. Kurs sprzedaje się dobrze, jednak jeszcze nie na tyle, by się z tego utrzymywać i żyć na dobrym poziomie.
    Ja tworząc kurs nie zbadałem aż tak dobrze POTRZEB i PROBLEMÓW potencjalnych klientów. Myślałem, tworząc kurs, że będzie się sprzedawał lepiej. W związku z tym, co mówisz w wywiadzie, mam 2 pytania:
    1) Co w przypadku jeśli w branży w której działamy (nasze doświadczenie, wiedza, zainteresowanie) nie ma raczej dużego potencjału zarobku? Ludzie nie widzą aż tak dużej potrzeby zdobycia wiedzy, którą sprzedaję. (Jest konkurencja, jednak ona ma szerszy zakres usług)
    1) Czy stosunek ludzi kupujących do ludzi odwiedzających stronę wynosi 6% jest dobrym wynikiem?

    Pozdrawiam serdecznie

  3. Adam

    6% konwersja to całkiem dobry wynik!
    Wiadomo, że może być lepszy ale to zależy od tego jak bardzo produkt jest wartościowy dla potencjalnego klienta. I jak to w każdym biznesie bywa warto dopracować swój produkt aby zyskiwał na wartości. Oczywiście łatwo powiedzieć niż zrobić, bo można tak bez końca dopracowywać produkt i nigdy go nie sprzedawać. Nie o to chodzi. Chodzi o to aby sprzedawać wersję beta produktu, a w międzyczasie go dopieszczać, ale tylko pod takim kątem, który jest pożądany przez klientów. Tylko w ten sposób tówj produkt w oczach klientów będzie nabierał wartości dodanej za którą warto płacić. Biznesy learningowe świetnie podpadają pod to co napisałem, ale też z wiedzą jest tak, że ona ewoluuje, w przeciwieństwie do tzw. polskiej szkoły.
    Tak więc, trzymam kciuki za konwersję minimum 10% 🙂

    P.S.
    Poszukaj Pawle coś o lejku konwersji np. na stronie productlab.

Dodaj komentarz