Szkoli ludzi w Call Center – Karol Froń | audycja #275 [Kamil Cebulski

Przedsiębiorca, uczy handlowców i menadżerów zespołów: sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej, przywództwa, zarządzania czasem, technik komunikacji, wystąpień publicznych. Pomaga budować efektywne zespoły i skuteczne jednostki. Od zera zatrudnił ponad 100 osób w ciągu jednego miesiące w Call Center! http://karolfron.pl/

► Kamil Cebulski ▬ http://www.kamilcebulski.pl ► FACEBOOK ▬ http://fb.me/KamilCebulskiPL

► SUBSKRYBUJ ▬ http://bit.ly/_subskrybuj

► Kup Koszulkę ▬ http://www.kamilcebulski.pl/koszulki

► Coś do poczytania. Moje Książki !

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Biznes w kraju dziadów ▬ http://bit.ly/biznes-w-kraju-dziadow

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Myśleć Jak Milionerzy ▬ http://bit.ly/myslec-jak-milionerzy

▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ Efekt Motyla ▬ http://bit.ly/_efekt_motyla

► Więcej na Kontestacja.com ▬ http://bit.ly/Kontestacja

Dodaj komentarz